کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316303 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه صفحه نمایش تلفن هوشمند شما زندگی تان را متحول میکند

به گزارش سافت گذر به نقل از ICTPRESS، برای هر یک از ما تلفن هوشمند عضو حیاتی زندگی به شمار میرود. 
ما برای در ارتباط بودن با دوستان و نزدیکان، و برای آشنایی های تازه، برای در تماس بودن با دنیای بیرون و برای لذت بردن از تصاویر و مناظر مختلف به سراغ موبایل مان میرویم. اما برای خرید یک تلفن هوشمند همه ما به دنبال مشخصات بدیهی، از جمله، کیفیت دوربین، طراحی بدنه و کیفیت صدا و تصویر هستیم و تقریبا همه ما یک نکته کلیدی را فراموش میکنیم:‌ اندازه صفحه نمایش!
ازهمین رو باید به راحتی در کار کردن با تلفنی با صفحه نمایش بزرگتر و واضح تر فکر کنید. چون که برای استفاده از شبکه های اجتماعی، برای دیدن فیلم ها و برای لذت بهتر و بیشتر از بازی های آنلاین، و یا استفاده از وبلاگ های مختلف خبری و ویدئویی، صفحه نمایش بزرگتر به معنای راحتی بیشتر و لذت بیشتر است. 
بدون شک همراه داشتن تلفن هوشمندی با صفحه نمایشی بزرگ و تصاویری واضح، تجربه جدید و بی نظیری را در زندگی ما ایجاد میکند.HTC مدل های متنوعی از گوشی هایی با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی در سطح قیمت های متفاوت برای سلیقه های مختلف دارد. اگر به گوشی های + HTC Desire 820G  و +‌ E9 با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی علاقه مندید تا دهم مهرماه میتوانید از شرایط ویژه خرید این گوشی ها بهره مند شوید.

هر آنچه که دیدنی است 
صفحه نمایش بزرگتر به معنای بهتر دیدن تصاویر است. ترکیب صفحه نمایش بزرگ و دوربین سلفی بی نظیر به شما این امکان را میدهد تا در هر لحظه تصویری دقیق و واضح از خودتان ثبت کنید. دوربین جلویی با تکنولوژی اولتراپیکسل در گوشی+ HTC One E9 عکس هایی شفاف و دقیق را با هر میزان نوری به خوبی ثبت میکند.

بلاگنویسی در وقت اضافه
کار کردن با تلفن همراه همیشه راحت تر است چون که گوشی ما همیشه همراه ما است و در گوشی ای با صفحه نمایش بزرگتر کار کردن باز هم راحت تر میشود. 
سرعت تایپ بیشتر، راحت تر نگه داشتن گوشی برای استفاده از دوربین، دیدن جزییات بیشتر از تصاویری که در حال ثبت هستند و وبگردی راحت تر از مزایای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی گوشی های + HTC One E9 و + HTC Desire 820G است. 
گوشی های ۵.۵ اینچی اچ‌تی‌سی با طراحی های منحصر به فرد اچ‌تی‌سی، در رنگ های متنوع و از سری HTC One و HTC Desire متناسب با سلیقه های مختلف تا دهم مهر ماه با شرایط ویژه در ایران به فروش می‌رسد. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28500 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ictpress.ir تاریخ خبر: 1394/07/07 تعداد مشاهده: 1477
سافت گذر